Saját hirdetés

Friss topikok

  • Robert Colour: Jóó :) (2009.07.23. 20:52) Még nem...
  • sziro: Hát az elég szép lett volna... Lehet, hogy úgy még meg is nyerték volna a pert... :D (2009.06.15. 00:05) Az én történetem
  • paulie093: @sziro: Nem baj :D nekem már 1 helyesírási hibán fennakad a szemem XD nekem asszem még 1x sem volt... (2009.03.22. 09:43) Hosszú hétvége
  • paulie093: 1esre XD Ahogy írtad a posztodba :D Vagy midbe XD (2009.03.22. 09:40) Kedd
  • sziro: Hát az :D, de a data.hu -t nem hiszem, hogy arra tervezték, hogy illegális anyagokat osszanak meg ... (2009.02.10. 21:02) Egyszer lenn, egyszer fenn

Linkblog

Ajánlott oldalak

Még nem...

2009.03.15. 23:41 - sziro

Címkék: blog leállás videó vasárnap

Jelentem, még nem haltam meg, csak nagyon lusta vagyok blogolni. Nem tudom, hogy fogoke még egyáltalán, most is csak azért írok, mert véletlen idejöttem és ha már itt vagyok, akkor írok. Ja, és hogy ne legyen ennyire üres ez a bejegyzés, egy full poén videó:

Szóval nem tudom, hogy fogok-e még jelentkezni. Majd valamikor biztos. Pás.

A bejegyzés trackback címe:

https://sziro.blog.hu/api/trackback/id/tr541004627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása