Saját hirdetés

Friss topikok

  • Robert Colour: Jóó :) (2009.07.23. 20:52) Még nem...
  • sziro: Hát az elég szép lett volna... Lehet, hogy úgy még meg is nyerték volna a pert... :D (2009.06.15. 00:05) Az én történetem
  • paulie093: @sziro: Nem baj :D nekem már 1 helyesírási hibán fennakad a szemem XD nekem asszem még 1x sem volt... (2009.03.22. 09:43) Hosszú hétvége
  • paulie093: 1esre XD Ahogy írtad a posztodba :D Vagy midbe XD (2009.03.22. 09:40) Kedd
  • sziro: Hát az :D, de a data.hu -t nem hiszem, hogy arra tervezték, hogy illegális anyagokat osszanak meg ... (2009.02.10. 21:02) Egyszer lenn, egyszer fenn

Linkblog

Ajánlott oldalak

Hosszú hétvége

2009.01.22. 17:41 - sziro

Címkék: youtube iskola csütörtök

Sziasztok,

csütörtök van. Holnap nem lesz iskola (bibibíí). Egész nap itthon leszek és csinálni fogom a Filmkalaz.hu -t, mert hamarosan indulás.

Nos a mai napon nem nagyon történt semmi se. Teccik érteni? Órák jönnek megint.

Anyagismeret: No comment. Megtudtam, hogy melyik anyag a legnehezebb (már elfelejtettem a nevét xD). Szerk.: Utánanéztem és ez az ozmium. A fajsúja 22,5 kg. Ezt az arany követi nemsokkal lemaradva. Szóval no comment.

Biológia: Vettünk egy leckét negyven percben, majd összefoglaltunk 4 percben.

Dupla Irodalom: Vettünk valamit. Szent Ágostont. A második órán meg a középkori Himnuszok jellemzőit.

Tesi: Bemelegedés után tornáztunk. Mármint bukfencek, gyűrű meg miegymás.

Angol: Elmaradt.

 

Egyébként semmi különös nincs. Mint már írtam holnap nem lesz iskola. Kb. ennyi. Hogy ne legyen ekkora unalom, csatolok egy videót, mely már szakállas és egyben a youtube egyik legnézettebb videója. Mindössze 77 millióan látták. Jól nézd meg: 77.000.000 -an nézték meg. És akkor a megígért videó:

A bejegyzés trackback címe:

https://sziro.blog.hu/api/trackback/id/tr23896003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

paulie093 · http://laaw.comoj.com 2009.03.21. 16:58:23

Csak szólok, a fajsúlyt ly-nal kell írni XD
:D:D:D
Így lettél te 5ös félévkor?! XD

sziro 2009.03.21. 18:00:07

Ebből a tantárgyól (Anyagismeret) négyes lettem :). Nyelvtanból dicséretes ötös, de most beszedtem egy hármast, szóval elég ha ötös leszek... :D Amúgy is a blogon nem a hejessirás számít sztem xD.

paulie093 · http://laaw.comoj.com 2009.03.22. 09:43:02

@sziro: Nem baj :D nekem már 1 helyesírási hibán fennakad a szemem XD nekem asszem még 1x sem volt olyan, hogy 4esnél rosszabb jegyet kaptam volna nyelvtanból, de már 1x előfordult... :( De nem baj! :D Kijavítom!!! XD
süti beállítások módosítása