Saját hirdetés

Friss topikok

  • Robert Colour: Jóó :) (2009.07.23. 20:52) Még nem...
  • sziro: Hát az elég szép lett volna... Lehet, hogy úgy még meg is nyerték volna a pert... :D (2009.06.15. 00:05) Az én történetem
  • paulie093: @sziro: Nem baj :D nekem már 1 helyesírási hibán fennakad a szemem XD nekem asszem még 1x sem volt... (2009.03.22. 09:43) Hosszú hétvége
  • paulie093: 1esre XD Ahogy írtad a posztodba :D Vagy midbe XD (2009.03.22. 09:40) Kedd
  • sziro: Hát az :D, de a data.hu -t nem hiszem, hogy arra tervezték, hogy illegális anyagokat osszanak meg ... (2009.02.10. 21:02) Egyszer lenn, egyszer fenn

Linkblog

Ajánlott oldalak

Kedd

2009.01.27. 22:52 - sziro

Címkék: kedd iskola

Hello,

megint kihagytam egy napot. Na mind egy :). De hát sok minden nem történt, mivel még a poszt címének se tudtam normálisat megadni. De mivel valami kell írnom, mert miért is ne? Ezért írok.

Ez a kis rövid bevezető kapásból értelmesre sikerült. Na most akkor a fejlemények velem.

Hétfő: Földrajzból kaptam egy ötöst, mert olyan aktív voltam órán, mint az elmúlt 8 és fél évben még sose az összes tantárgyból (nem tudom mit ettem, ne is kérdezzétek). Aztán kémiából kimentem a táblához, megcsinálni valami feladatot, hogy meg kapjam az ötödik plusszomat. Meg is lett, abból is kaptam egy ötöst. Aztán töriből feleltek hárman, mire másra, mint egyesre. Ennek következményében lapot elő, öt perc alatt leírni az előző órai anyagot. Szerencsére tanultam, ezért írtam elég sokat az öt perc alatt, de már nem volt idő, ezért a végét csak vázlatosan írtam. Most a matekot is értem, szóval most nagyon pro vagyok úgy érzem, bár csak így maradnék év végéig xD. Remélem most nem szóltam el magam.

A mai napon (kedd) nem volt sok minden. Angolt értettem, matekot értettem, kémián megint született úgy 4-5 egyes felelet (nem voltam köztük). Számtech -ből táblázatkezelőzünk, nem mondom, hogy nem tanulok pár új dolgot, mert akkor hazudnék, de azért eléggé unatkozok. Ez volt múlt témakörnél is wordből. Abból is már meg van az ECDL vizsgám (had menőzzek kicsit xD), meg az excelből is, meg a windows alapismeretekből meg internetből, annak nem tudom a pontos nevét. //menőzés vége XD//. Aztán ének, az elment. Odafigyeltem, akkor főleg mikor Handel egyik zenéjéről beszéltünk ami egy filmben lett zene később stb. stb... Irodalmon lett két egyes felelet (hájj ez a mai fiatalság, csupa egyesek, bezzeg az én időmben...), meg lett egy hármas. Mivel ezt az anyagot is megtanultam, így ha feleltem volna, se lett volna különösebb gáz.

És akkor el is érkeztünk a ma délutánhoz. Csináltam a vadi új HumorHerold -ot. Az új design kész van, annyit elárulok, hogy zöld lesz. Továbbá még annyi fejlemény van, hogy be lett jegyezve a Filmkalauz.hu domain cím, amely kb szerdára (holnapra) már működni is fog.

És így a végére annyit megjegyeznék, hogy nagy akarat kell ahhoz, hogy el kezdjek írni, de ha meg van a kezdés, aztán el kap a szófosás. (Inkább a szófosás kapjon el, mint a cifrafosás XD)

Robi

A bejegyzés trackback címe:

https://sziro.blog.hu/api/trackback/id/tr51907310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

paulie093 · http://laaw.comoj.com 2009.03.21. 16:49:14

Asszem hétfőn feleltem töriből... XD Akkor felelt Tünde, Öcsi és én :) Neked hanyas lett a dogád töriből? :D

sziro 2009.03.21. 17:59:04

És te hányasra feleltél? :D Amúgy nekem ötös lett a doga.

paulie093 · http://laaw.comoj.com 2009.03.22. 09:40:03

1esre XD Ahogy írtad a posztodba :D Vagy midbe XD
süti beállítások módosítása