Saját hirdetés

Friss topikok

  • Robert Colour: Jóó :) (2009.07.23. 20:52) Még nem...
  • sziro: Hát az elég szép lett volna... Lehet, hogy úgy még meg is nyerték volna a pert... :D (2009.06.15. 00:05) Az én történetem
  • paulie093: @sziro: Nem baj :D nekem már 1 helyesírási hibán fennakad a szemem XD nekem asszem még 1x sem volt... (2009.03.22. 09:43) Hosszú hétvége
  • paulie093: 1esre XD Ahogy írtad a posztodba :D Vagy midbe XD (2009.03.22. 09:40) Kedd
  • sziro: Hát az :D, de a data.hu -t nem hiszem, hogy arra tervezték, hogy illegális anyagokat osszanak meg ... (2009.02.10. 21:02) Egyszer lenn, egyszer fenn

Linkblog

Ajánlott oldalak

Kamera mánia (Canon HV30)

2009.03.17. 21:53 - sziro

Címkék: canon kamera fényképező hv30

Üdv mindenkinek,

hát csak írok. Pedig lusta vagyok, csak most valahogy rávettem magam. Nem tudom hogy történhetett ez... Lényegtelen :D.

Szóval az elmúlt két - három napban non-stop dúltam a netet kamerák után. Na de kezdem az elején.

Úgy indult, hogy veszek egy tükörreflexes fényképezőt, 100 ezer hufért meg az objektív(ek). Na de aztán, már nem tudom hogy, de egyszer csak el kezdtem vacilálni, hogy HD kamerát vegyek, vagy tükörreflexes fényképezőt. Azt hiszem ott kezdődött a vacilálás, hogy youtube -on láttam egy olcsóbb HD kamerával felvett videót, és hát a látvány magával ragadott (pedig a youtube ront is a minőségen). Aztán pár napig vaciláltam, hogy mit vegyek majd. Napokig böngésztem a képeket, videókat, és végül a videó jobban megfogott.

És itt tartok most. Valahogy megtaláltam a Canon HV20 -as kamerát. Két - három napig néztem ilyen kamera által készített videókat. Most ott tartok, hogy egy Canon HV30 -at szeretnék venni. Ez egy nagy felbontású video kamera, kazettára rögzít. Elsőnek elavultnak tűnhet, de a kazetta sokkal időtállóbb, mint az utódjai, nem beszélve arról, hogy a tárolás is olcsóbb.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És most akkor jöjjön a legfontosabb kérdés, az ára. Marha sok oldalt végignéztem, egészen 350 ezer forinttól, 200 ezer forintig láttam árakat. Nyilván az olcsóbbat célszerű megvenni :D.

Na de igen, a megvétel. Ez még nagyon a jövő zenéje. Nagyon megtetszett ez a kamera, még úgy is, hogy nem volt kéznél eddig ilyen. Még ebben az évben szeretnék beszerezni egy ilyet, csak sajna ez nem ilyen egyszerű. Ha tehetném, már a héten lenne egy ilyenem :D. Igaz, mire meg lesz válaszolva a "miből" kérdés, addigra már jobb kamerák is lesznek és az is lehet, hogy olcsóbban. Na de amit én elhatározok, abból nem tágítok :).

És néhány videó, amelyek a kamerával lettek felvéve:

https://www.youtube.com/watch?v=rg9koQrot9E&feature=hd

https://www.youtube.com/watch?v=gfLNlmnFrE4&feature=hd

https://www.youtube.com/watch?v=HVICx_cJpSs&feature=hd

Természetesen ezekben a videókban van utómunka, de azért anélkül is gyönyörű a képe.

 U.i.: Most egy Sony DCR sr 35 kamerám van, amit még nyáron vettem 130 ezerért.

U.i2.: Támogass adód 1% -ával ;) :D.

Písz.

A bejegyzés trackback címe:

https://sziro.blog.hu/api/trackback/id/tr821008607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása