Saját hirdetés

Friss topikok

  • Robert Colour: Jóó :) (2009.07.23. 20:52) Még nem...
  • sziro: Hát az elég szép lett volna... Lehet, hogy úgy még meg is nyerték volna a pert... :D (2009.06.15. 00:05) Az én történetem
  • paulie093: @sziro: Nem baj :D nekem már 1 helyesírási hibán fennakad a szemem XD nekem asszem még 1x sem volt... (2009.03.22. 09:43) Hosszú hétvége
  • paulie093: 1esre XD Ahogy írtad a posztodba :D Vagy midbe XD (2009.03.22. 09:40) Kedd
  • sziro: Hát az :D, de a data.hu -t nem hiszem, hogy arra tervezték, hogy illegális anyagokat osszanak meg ... (2009.02.10. 21:02) Egyszer lenn, egyszer fenn

Linkblog

Ajánlott oldalak

Alakul a molekula!

2009.02.03. 20:24 - sziro

Címkék: kedd iskola filmkalauz

Üdv néktek.

Azt tudom mondani, hogy alakul a molekula. Most a filmkalauz.hu -ról beszélek. Mi másról? Ez fog menni még pár hónapig itt a blogon :D. Szóval a tegnapi bejegyzésemben írtam, hogy majd elégedett leszek, ha már a függőlegeshez fog hasonlítani a grafikon vonala. Azt kell mondjam, hogy elégedett vagyok. A nyitáskor (Február 1.) 100 darab egyedi látogató volt kíváncsi az oldalra. Tegnap (Február 2.) meg kilentszereződött az egyedi látogatások száma, ugyanis 900 felé ugrott. Ezzel elérve az, hogy már majdnem vízszintes az a vonal :). És akkor a bizonyíték:

 Szerintem elég szép ez a grafikon. De ha ott az 1 000 helyett az lesz, hogy 10 000, majd később, hogy 100 000, akkor leszek igazán elégedett. Ja, egyébként elméletileg megoldódtak a szerver problémák. Nincs oldal lassulás, minden bejön normális sebességgel.

Az iskolában ma se volt semmi, írtunk számtechből, az excel -ből, sztem ötös lesz, lényegtelen, meg földrajzból kaptam 3 plusszt otthoni, és órai munkára.

Gutentág

A bejegyzés trackback címe:

https://sziro.blog.hu/api/trackback/id/tr4921005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása