Saját hirdetés

Friss topikok

  • Robert Colour: Jóó :) (2009.07.23. 20:52) Még nem...
  • sziro: Hát az elég szép lett volna... Lehet, hogy úgy még meg is nyerték volna a pert... :D (2009.06.15. 00:05) Az én történetem
  • paulie093: @sziro: Nem baj :D nekem már 1 helyesírási hibán fennakad a szemem XD nekem asszem még 1x sem volt... (2009.03.22. 09:43) Hosszú hétvége
  • paulie093: 1esre XD Ahogy írtad a posztodba :D Vagy midbe XD (2009.03.22. 09:40) Kedd
  • sziro: Hát az :D, de a data.hu -t nem hiszem, hogy arra tervezték, hogy illegális anyagokat osszanak meg ... (2009.02.10. 21:02) Egyszer lenn, egyszer fenn

Linkblog

Ajánlott oldalak

Napi dolgok

2009.01.30. 18:55 - sziro

Címkék: iskola péntek filmkalauz

Péntek van, harmincadika. Megint kihagytam egy napot a blogolásból, de ez nálam már csak hagyomány. Na de remélem nem mindig lesz ez így. Mint már többször írtam, egyszerűen nincs kedvem írni, no meg nincs miről. Most sincs nagyon miről, de megpróbálok.

Szóval tegnap semmi sem történt, írtunk bioszból témazárót, majd kiderül hogy sikerült. Más nem volt. Ma csak négy óránk volt, 1 elmaradt egyet pedig cseréltek. A matek elmaradt, bár lehet majd még be lesz pótolva, és a földrajzot pedig kémiára cserélték, így egy jó nap jött ki. Első órán anyagismereten semmi nem volt, szokás szerűen a cimballon fejű gyerekekről beszéltünk, sok röhögéssel. Angolon kaptam egy ötöst, mert tegnap este megcsináltam a szorgalmit (jaja, szorgalmit, ki hitte volna :D). Nyelvtanból hároman feleltek, mind a hárman egyest kaptak (mily meglepő). A névsorban most visszafele haladunk a felelésnél nyelvtanból, szóval nem sokára én jövök. Már csak 2 ember van előttem. Kémia első felén gyakoroltunk a hétfői dogára, azután pedig néztünk egy videót kísérletekről. Aztán pedig jöttem haza. Kedden kémia helyett amúgy majd földrajz lesz.

Miután hazaértem jöttek a szokásos dolgok, ügyködtem a neten [ki is nyomtattam az egész internetet ;)]. Filmkalauz -ra intéztem egy két marketinges lépést, írtam oldalaknak akikkel esetleg partner kapcsolatba tudnánk lépni stb... Felvittem az oldalra a premier filmeket, meg pár előzetest és ennyi.

Ma még jelentkezek egy felhívással!


 

A bejegyzés trackback címe:

https://sziro.blog.hu/api/trackback/id/tr83912917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása