Saját hirdetés

Friss topikok

  • Robert Colour: Jóó :) (2009.07.23. 20:52) Még nem...
  • sziro: Hát az elég szép lett volna... Lehet, hogy úgy még meg is nyerték volna a pert... :D (2009.06.15. 00:05) Az én történetem
  • paulie093: @sziro: Nem baj :D nekem már 1 helyesírási hibán fennakad a szemem XD nekem asszem még 1x sem volt... (2009.03.22. 09:43) Hosszú hétvége
  • paulie093: 1esre XD Ahogy írtad a posztodba :D Vagy midbe XD (2009.03.22. 09:40) Kedd
  • sziro: Hát az :D, de a data.hu -t nem hiszem, hogy arra tervezték, hogy illegális anyagokat osszanak meg ... (2009.02.10. 21:02) Egyszer lenn, egyszer fenn

Linkblog

Ajánlott oldalak

Dolgok

2009.02.02. 18:42 - sziro

Címkék: iskola hétfő filmkalauz

Megnyílt tegnap a Filmkalauz.hu, nem is tudom mért nem írtam erről tegnap bejegyzést, na mind egy. Viszont I don't beleive it... Mármint azt, hogy tegnap állt vagy 1 óra hosszát az oldal, ma többször is belassult és egyelőre nemtudni mért. Mármint azt tudni, hogy a szerverrel van valami, meg azt is hogy az apache webszerverrel, mert az ftp megy... Na de remélem ez egy héten belül megváltozik. A poén, hogy eddig egy ilyen probléma sem volt. Pont nyitáskor kezdődtek... Na majd csak kiheveri az oldal, remélem :).

Egyébként elég szépen görbült felele a statisztikát mutató grafikon vonala:

 

 

 

Remélem lesz ez majdnem függőleges vonal is :D. Egyébként első nap nyitáskor 100 egyedi látogató volt, meg olyan 2000 lapletöltés (ez csak sacc). Ez olyan közepesnek számít, lehetne több is, de ahhoz képest, hogy még nem nagyon van hirdetve, ahhoz képest elég jó :).

Egyébként a suliba ma is a szokásos volt. Semmi. Na jó egy kicsi volt. Kaptam két ötöst. Egyet töriből be nem jelentett dogára :D. Meg ma is írtunk egy olyat. Meg kaptam egy másik ötöst is földrajzból.

Agyő fiderzén.

A bejegyzés trackback címe:

https://sziro.blog.hu/api/trackback/id/tr63918659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása