Saját hirdetés

Friss topikok

  • Robert Colour: Jóó :) (2009.07.23. 20:52) Még nem...
  • sziro: Hát az elég szép lett volna... Lehet, hogy úgy még meg is nyerték volna a pert... :D (2009.06.15. 00:05) Az én történetem
  • paulie093: @sziro: Nem baj :D nekem már 1 helyesírási hibán fennakad a szemem XD nekem asszem még 1x sem volt... (2009.03.22. 09:43) Hosszú hétvége
  • paulie093: 1esre XD Ahogy írtad a posztodba :D Vagy midbe XD (2009.03.22. 09:40) Kedd
  • sziro: Hát az :D, de a data.hu -t nem hiszem, hogy arra tervezték, hogy illegális anyagokat osszanak meg ... (2009.02.10. 21:02) Egyszer lenn, egyszer fenn

Linkblog

Ajánlott oldalak

Betegség

2009.02.06. 16:34 - sziro

Címkék: betegség iskola

ehmmhehmemhmemh khmhmhmh.

Beteg vagyok. Pontosabban tegnap el kezdtem nézni a Gladiátor című filmet, a felénél tartottam amikor elálmosodtam. Mondom jó van biztos mert már másfél órát feküdtem. Aztán eltelt egy óra, vége lett a filmnek. Álmos voltam, szédültem, fájt a fejem. Megmértem a lázam 38 körül volt. Na nagyon jó. Aztán lefeküdtem olyan 6 óra körül. Aludni nem bírtam, korán volt még, meg nagy volt a háttérzaj. Aztán reggel megmértem 37 fokos hőemelkedésem volt. Most délután már egyre jobban voltam, azt hittem ez is csak olyan egy napos betegség, amilyen általában szokott lenni nekem. Most egy olyan 20 perce megint "gyenge lettem", fáj a fejem, megmértem a lázam, megint 37 felett van. Erről ennyit. De a fejfájás a legszarabb. No majd lesz valami.

Am csütörtökön feleltem irodalomból, a legendákból. Ötösre.

Bye

A bejegyzés trackback címe:

https://sziro.blog.hu/api/trackback/id/tr49926877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása