Saját hirdetés

Friss topikok

  • Robert Colour: Jóó :) (2009.07.23. 20:52) Még nem...
  • sziro: Hát az elég szép lett volna... Lehet, hogy úgy még meg is nyerték volna a pert... :D (2009.06.15. 00:05) Az én történetem
  • paulie093: @sziro: Nem baj :D nekem már 1 helyesírási hibán fennakad a szemem XD nekem asszem még 1x sem volt... (2009.03.22. 09:43) Hosszú hétvége
  • paulie093: 1esre XD Ahogy írtad a posztodba :D Vagy midbe XD (2009.03.22. 09:40) Kedd
  • sziro: Hát az :D, de a data.hu -t nem hiszem, hogy arra tervezték, hogy illegális anyagokat osszanak meg ... (2009.02.10. 21:02) Egyszer lenn, egyszer fenn

Linkblog

Ajánlott oldalak

FreeForum4U project

2009.02.07. 21:17 - sziro

Címkék: betegség freeforum4u

Háj,

a Filmkalauz.hu project mellett belefogtam egy másik komolyabb project -be is. Ez nem teljesen saját project, ugyanis már egy fél kész oldalt kell kipofoznom. Az oldal már megy vagy két éve, de már vagy másfél éve szinte semmi nem lett rajta csinálva. Mivel én nagyon szeretem a statisztikai adatokat, most is azzal kezdeném, hogy eddig az oldalt összesen 165 306 -an nézték meg (másfél év alatt nem sok, de azért nem is rossz) és közel fél millió lapletöltés született.

Nos akkor kicsit bővebben.

Egyik ismerősöm (aki a Filmkalauz.hu -n is közreműködik) mondta, hogy van egy ilyen oldala, csak kicsit el van hanyagolva, szerinte be lehetne indítani. Ide adta az elérhetőségeket, hogy megnézzem a szerkezetét és azért mégse a vakvilágba döntsek, hogy elvállalom -e a fejlesztéseket. Átnéztem az oldal szerkezetét, a mysql struktúráját és úgy döntöttem hogy elvállalom. Már el is kezdtem fejlesztgetni, de egyelőre csak a a design hibákat javítom, illetve a designet csinálom.

Mi is ez az oldal?

Szerintem már a címéből is nyilvánvaló, hogy egy fórum létrehozó oldal. Méghozzá ingyenes. Ha regisztrálsz, kapsz egy címet, melyen elérheted a saját fórumod. A Fórum adminisztrációs felületén saját igényeid szerint testreszabhatod a kinézetet (hozzászólások száma egy oldalon, színsémák, saját logo stb...). És mind ezt ingyen. Cserébe csupán egy mini banner van elhelyezve a fórumon (csupán ennyit kérünk cserébe, hogy ingyen fórumod legyen). Természetesen ezt a minibannert onnan eltűntetheted ha akarod. Csupán reklámmentesítened kell a fórumot potom pénzért. Ez a rendszer még nincs kidolgozva, de ez is meg lesz :).

Na jó, de hol van ez?

Mind ez a http://freeforum4u.hu címen elérhető.

Később, ha már eléggé beindul az oldal, akkor egy rövidebb domain címet akarok neki venni, és akkor rövidebb lesz az elérés.

Most már csak annyi van hátra, hogy látogass el az oldalra, csinálj magadnak saját fórumot, hirdesd, és csevegj a többiekkel :).

U.i.: Kezdek kicsit jobban lenni, mondhatni lábadozok a betegségemből, de azért még a szédülés és a fejfájás még néha előjön (a mai hasmenésemről nem is beszélve XD).

A bejegyzés trackback címe:

https://sziro.blog.hu/api/trackback/id/tr4929088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása