Saját hirdetés

Friss topikok

  • Robert Colour: Jóó :) (2009.07.23. 20:52) Még nem...
  • sziro: Hát az elég szép lett volna... Lehet, hogy úgy még meg is nyerték volna a pert... :D (2009.06.15. 00:05) Az én történetem
  • paulie093: @sziro: Nem baj :D nekem már 1 helyesírási hibán fennakad a szemem XD nekem asszem még 1x sem volt... (2009.03.22. 09:43) Hosszú hétvége
  • paulie093: 1esre XD Ahogy írtad a posztodba :D Vagy midbe XD (2009.03.22. 09:40) Kedd
  • sziro: Hát az :D, de a data.hu -t nem hiszem, hogy arra tervezték, hogy illegális anyagokat osszanak meg ... (2009.02.10. 21:02) Egyszer lenn, egyszer fenn

Linkblog

Ajánlott oldalak

Hétfő

2009.01.19. 14:42 - sziro

Címkék: iskola hétfő tantárgyak

Elkezdődött a hét (sajnos). Reggel elég nehezen bírtam felkelni. Az órákat naggyából átugrom, csak említek pár dolgot.

Matek: -

Töri: múlt órán már feleltem, szóval most úgy ahogy meg voltam nyugodva. De azért azt szeretem, hogy mikor kimondják a felelő nevét mindenki hangosan felsóhajt, az úgy egy kicsit vicces :D.

Földrajz: Nagyon gondolkoztam, hogy jelentkezzek -e felelni. Ugyanis megtanultam az anyagot. Olyan 5 -en feleltek egyesre és egy valaki hármasra. A hármas felelet alapján én hatost kaptam volna, már bánom, hogy nem jelentkeztem :(.

Kémia: Hát mit is mondjak... Szinte a kedvencem :D. Sokat röhögök... mégis megértem az anyagot. Ma is 3 + -t kaptam :D (5 + = ötös).

Tesi: Futás, futás, futás, fekvőtámasz, hasizom, hátizaom = bemelegítés, aztán játtékkk.

 

Lehet, hogy ez most nem érdekelt annyira sok mindenkit, de mint az első bejegyzésemben említettem, azért is blogolok, hogy dokumentáljam a dolgokat :). Nem is nagyon sikerült átugrani a tantárgyakat, no mind egy :).

Ugye tegnap említettem, hogy megnézem a The Women című filmet angolul. Na el is kezdtem nézni, de fél óra után úgy döntöttem, hogy inkább kikapcs. A címből ítélve gondolhattam volna, hogy valami csajos film. De hogy csajos? CSAK nők szerepelnek benne. Ilyen 40 év körüliek. Lényegtelen, majd egyszer megnézem, talán. Viszont megnéztem (magyarul) már másodjára a Ne szórakozz Zohannal c. filmet. Ma pedig meg fogom lesni angolul is.

Ezentúl minden nap írok (legalább) egy bejegyzést.

pápá

A bejegyzés trackback címe:

https://sziro.blog.hu/api/trackback/id/tr27888538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zaltee · http://www.nevemzolika.blogspot.com 2009.01.19. 19:01:17

a zohan az nagyon jó ;) az esti meséket láttad-e már?
írtam róla kritikát a blogomon, check www.vasszoli.blog.hu
a tied is frankó, tetszik a skin, csak így tovább! :)

sziro 2009.01.19. 19:19:19

Jah, köszi. Igen, láttam már. Igazából nekem annál a forgatókönyve tetszik :). A megvalósításnál kicsit igyekezhettek volna a látványra tenni a hang sújt, főleg azoknál, amikor megtörténtek vele a dolgok. Amúgy olvasom a blogod már a kezdetek óta :).
süti beállítások módosítása